• Beleid

• De visie van de sponsorcommissie is om samen met lokale bedrijven en organisaties een structurele bijdrage te leveren aan het platform dat RKVV Roosendaal is. Hierbinnen behartigen wij de sponsor- en verenigingsbelangen op een positieve wijze.

Als RKVV Roosendaal, één van de grootste amateurvoetbalvereniging in de regio, kunnen wij u als sponsor van onze vereniging veel bieden, waaronder een groot sportief publiek en naamsbekendheid. Wist u dat er gemiddeld 2500 bezoekers per week naar ons sportpark Hulsdonk komen, die er in totaal zo'n 6500 uur vertoeven per week? Daarnaast beschikken we over een actieve website, waar wij ruim 5000 unieke bezoekers per maand verwelkomen? Naast het feit dat wij er naar streven met ons eerste team minimaal in de tweede klasse te spelen en onze jeugdteams divisievoetbal spelen, zijn wij vooral een brede, gezellige recreatieve vereniging. Het is voor RKVV Roosendaal belangrijk om een balans te creëren tussen het selectie en niet-selectie voetbal.

Er is voor elke sponsor en iedere beurs een sponsorpakket beschikbaar. Op de website onder het tabblad sponsoring ->sponsorpakketten treft u de verschillende mogelijkheden aan. Bent u hierin geïnteresseerd of in andere mogelijkheden en wilt u uw regionale doelgroep effectief en snel bereiken, neem dan contact op via sponsoring@rkvvroosendaal.nl.

Sponsorcommissie
    De sponsorcommissie van RKVV Roosendaal coördineert en bewaakt de belangen van de sponsoren van onze vereniging. Maar de commissie doet meer. Zo is zij ook verantwoordelijk voor de werving van nieuwe sponsoren. Hieronder een overzicht van de taken:

Taken:

1. Werven van nieuwe sponsors.
    2. Activiteiten ontwikkelen ter behoud van bestaande sponsors.
    3. Ontwikkelen van nieuwe sponsormogelijkheden en evt. bijstellen bestaande sponsormogelijkheden.
    4. Toezien op de juiste naleving van sponsorovereenkomsten (denk o.m. aan elftalshirt- sponsoring).