• Beleidsplan 2021-2025

• Beste leden,

Het seizoen 2021/2022 staat weer op het punt van beginnen, sommige leden zijn weer terug van vakantie en starten weer met de trainingen, andere leden zijn nog op vakantie of moeten hun welverdiende rust nog gaan opzoeken.

Als bestuur hebben we de afgelopen periode gebruikt om een nieuw beleidsplan op te stellen voor de komende jaren 2021/2025. Mede ook omdat het huidige beleidsplan is verlopen, maar ook omdat we aan onze leden inzicht willen geven in de plannen voor de komende jaren.

Hiervoor hebben we eerst een enquête uitgezet bij onze leden en met deze informatie hebben we een concept beleidsplan verder uitgewerkt, wat we hierbij presenteren. Het is een conceptplan en we willen jullie graag op vrijdag 17 september om 19.00 uur uitnodigen om met ons het beleidsplan verder te bespreken voordat we het in de Algemene ledenvergadering in oktober definitief laten vaststellen. Want het beleid en de toekomst van onze club is een verantwoordelijkheid van alle leden.

Met sportieve groet,

Jeroen van Beers