• Bericht van de voorzitter

Beste leden, vrijwilligers, vrienden en kennissen,

Zoals u weet zijn er door het kabinet weer strengere maatregelen opgelegd vanwege het coronavirus.
    Dit heeft tot gevolg dat alle sportactiviteiten en bijeenkomsten voor een nog langere tijd kunnen worden opgeschort of zelfs dit seizoen geen doorgang meer kunnen vinden.
    Betekent dat onze club ook na 6 april waarschijnlijk nog niet open gaat, KNVB zal pas in de loop naar 6 april een beslissing nemen.

Ik begrijp dat er vragen zijn van leden over de afronding van dit seizoen, hiervoor zijn we dus afhankelijk van bv KNVB in sportief opzicht, indelingen, activiteiten die worden afgelast enz.
    Wij als bestuur gaan de komende weken alles op een rijtje zetten en dit naar u communiceren wat dit voor onze club betekent en hoe we dit seizoen verder gaan afronden.

Onze gezondheid is het allerbelangrijkste en deze maatregelen worden opgelegd om van dit verschrikkelijke virus af te komen, volg deze maatregelen dus op en help elkaar waar nodig is.

Met sportieve groet,
    Jeroen van Beers