• Beste leden van RKVV Roosendaal,

Ook dit jaar wordt er weer een chocoladeletter actie gehouden. De opbrengst hiervan komt voor een groot deel ten goede aan onze club.

Je kunt een luxe chocoladeletter S (melk/puur/wit) van 240 gram kopen voor slechts 4 euro. Dus vraag je ouders, grootouders, collega’s of zij een lekkere chocoladeletter willen kopen om onze voetbalvereniging te steunen!

De bestellijsten zijn te downloaden via de website of zijn op te halen in de bestuurskamer. Voor de persoon die de meeste letters heeft verkocht is er een mooie prijs!

De bestellijsten kunnen t/m zondag 21 november ingeleverd worden in de bestuurskamer, of gemaild worden naar actie@rkvvroosendaal.nl . De letters kunnen dan vanaf 27 november in de kantine afgehaald worden.

Naast de bestellijsten is er ook de mogelijkheid om in de kantine direct een chocoladeletter te kopen, dit kan aan de bar.

Met sportieve groet,

Supportersvereniging RKVV Roosendaal