• Coronamaatregelen en winterschema voor de trainingen

Beste leden, vrijwilligers, vrienden en kennissen,

De zomervakantie is nog in volle gang, leden hebben nog vakantie, zijn al terug of gaan zelfs nog op vakantie. We hopen natuurlijk dat iedereen de vakantieweken goed doorkomt en weer gezond aan de start verschijnt voor een nieuw seizoen.

Voor de zomervakantie hebben we iedereen een goede vakantie toegewenst in de hoop dat bij de start van het nieuwe seizoen de maatregelen weer versoepeld zouden zijn. Zoals jullie allemaal in de media hebben kunnen vernemen zijn er weer toenames van het aantal coronabesmettingen. Betekent dat alle maatregelen van kracht blijven en dat we ook in de kantine maatregelen hebben genomen omdat u allen weer welkom bent op het sportpark. Hou u aan de maatregelen die we hebben genomen op het sportpark en neem samen met ons de verantwoordelijkheid om corona tegen te gaan.

Komende maandag, 2 augustus, mogen de elftallen weer gaan trainen. Omdat de grasvelden nog niet zijn vrijgegeven door de gemeente mogen we alleen de kunstgrasvelden gebruiken en betekent dat we volgens het winterschema gaan trainen. Omdat nog niet alle elftallen vanwege de vakantie gaan trainen is het raadzaam om even contact op te nemen met onze terreinmeester Adrie Braat op 06-43906652, misschien is er ruimte andere avonden om te trainen.

Succes.

Met sportieve groet,