• Dhr. Jan Swinkels overleden

Vrijdag 3 april 2020 is dhr. Jan Swinkels overleden. Wij wensen de familie en vrienden veel sterkte in deze moeilijke periode. Onder een  bericht namens de familie:

Overlijden JAN SWINKELS

Helaas heeft ons Pa de wedstrijd tegen het virus verloren, in blessuretijd hebben we afscheid van hem moeten nemen terwijl hij aan de betere hand leek. Het lichaam was op en we hebben er gezamenlijk voor gekozen om de blessuretijd niet meer uit te spelen. Zijn laatste voetbal woorden waren: “Vroeger kon ik makkelijk 2 wedstrijden achter elkaar spelen, maar nu zou ik het hooguit 1 minuut kunnen volhouden”.

Namens ons Pa willen wij iedereen bedanken voor de vele mooie jaren. Hij was heel trots op zijn Erelidmaatschap en heeft de laatste jaren nog een aantal wedstrijden van het 1ste bezocht. Als speler, leider, kantinebeheerder en voorzitter heeft hij een aantal prachtige jaren beleefd. Hij legde zijn hele ziel en zaligheid daarin en was altijd op het voetbalveld te vinden. En daarin speelde de 3de helft ook een belangrijke rol.

Op vrijdagavond oud papier ophalen met Henk van Loon, Ludo Matheussen, Piet Landa, Joke Deijkers, daarna gezellig nog wat drinken in huize “Swinkels”. Ook de vele gezellige feestjes zijn hem zeker bijgebleven.
    Hetgeen wat op hem toch wel het meeste indruk heeft gemaakt is de ontmoeting met Johan Cruijff in kader van het 50-jarige bestaan. Daar is hij heel trots op.

• Het doet hem zeer dat, als gevolg van de huidige omstandigheden, een aantal echte clubmensen geen afscheid van hem kunnen nemen. Mensen die nog iets persoonlijks met hem of de familie willen delen, kunnen dit middels het condoleanceregister:

Namens ons Pa en de familie willen we iedereen bedanken voor de leuke voetbaljaren.