• Hoofdsponsor RKVV Roosendaal

• Het nieuwe seizoen is nog niet begonnen, maar wij trappen deze zomer af met onze nieuwe hoofdsponsor: Inofec!

Wij verwelkomen Inofec van harte, die zich verbonden heeft als hoofdsponsor voor de komende drie jaar, bij onze mooie vereniging.

Inofec is een familiebedrijf met 35 jaar aan ervaring in het inrichten van bedrijven, scholen, overheidsinstanties, horecagelegenheden en sportverenigingen. Inofec is opgericht in 1986 en gevestigd in Roosendaal. Daar werken enthousiaste, gemotiveerde medewerkers dagelijks aan hoge klanttevredenheid. Ze beschikken over een ruime showroom waar verschillende productlijnen, waaronder ook de INOFEC huislijn, zijn opgesteld om een goed overzicht te bieden van alle mogelijkheden. Met resultaat, Inofec behoort inmiddels tot de top 10 van zakelijke inrichters in Nederland.