• Mark van de Noort

Beste sportvrienden, familie en kennissen,

Afgelopen vrijdagnacht hebben we het trieste bericht ontvangen van het overlijden van Mark van de Noort op 50 jarige leeftijd. De afgelopen jaren heeft hij een wedstrijd gespeeld die hij uiteindelijk niet heeft kunnen winnen. V

oor ons was Mark altijd de persoon die voorop in de strijd ging en voor onze club heeft klaargestaan. Mark was 42 jaar lid en zéér gewaardeerd binnen onze mooie club. In zijn jeugdjaren heeft Mark deel uitgemaakt van een legendarische lichting die in de toenmalige B-top Brabants Kampioen zijn geworden.

Een deel van deze lichting is later doorgestroomd naar het 1e waarin Mark meer als 10 jaar als basisspeler vele successen heeft meegemaakt met het kampioenschap in de 2e klasse als hoogtepunt. Na zijn carrière in het eerste elftal heeft hij nog vele jaren in de lagere senioren zijn kilometers gemaakt.

Mark was ook buiten de lijnen een Rkvv Roosendaal man, waar hij een aantal functies heeft ingevuld en wij als club altijd op zijn inzet konden rekenen.

We verliezen in Mark een héél warm, vriendelijk en prachtig persoon binnen onze club.

Wij wensen Angelina en Semm veel sterkte toe.

Met sportieve groet,

Jeroen van Beers