• Mevr. Jenny Matthijsen overleden

Deze week bereikte ons het trieste bericht dat Jenny Matthijssen is overleden op 84 jarige leeftijd. Jenny en haar man Tiny hebben de fundering gelegd voor het hedendaagse damesvoetbal binnen onze club in de jaren ‘70. Jenny is jarenlang leidster geweest van een zéér succesvol damesteam dat in 1975 kampioen van Zuid-Nederland is geworden en zelfs 5e werd van Nederland. Met Tiny als trainer was er voor de club een gouden duo ”geboren”. Na hun carrière op het veld hebben ze hun hart verloren in de kantine en hebben ze vele jaren het beheer gevoerd. Jenny was altijd een goede gastvrouw en zorgde ervoor dat iedereen zich welkom voelde.

We verliezen in Jenny een lieve vrouw die jaren voor de club heeft klaargestaan.

We wensen de familie veel sterkte toe.