• Regiocup en trainen senioren

Regiocup jeugd start op 5 juni

Met de aangekondigde versoepelingen mogen jeugdteams tot en met O17 weer voetballen tegen teams van andere verenigingen. Dit betekent dat de eerste wedstrijden van de KNVB Regiocup worden gespeeld op zaterdag 5 juni. De KNVB Regiocup wordt gespeeld in de volgende speelweekenden: 5/6 juni, 12/13 juni, 19/20 juni en 26/27 juni.

Het definitieve programma van de Regiocup wordt maandag 31 mei a.s. aan het einde van de dag gepubliceerd in sportlink.

Zoals jullie eerder hebben gelezen doet RKVV Roosendaal ook mee met de Nationale Voetbaldag op 12 juni a.s. Hierdoor moeten de Regiocupwedstrijden van 12 juni worden verplaatst naar een andere speeldag. Hierover volgt nog nadere berichtgeving.

Helaas gelden de versoepelingen rondom het spelen van wedstrijden tegen teams van andere verenigingen alleen voor jeugdteams tot en met O17. De Regiocup voor de O19 teams (en ouder) gaat niet door. Deze teams mogen ook geen vriendschappelijke wedstrijden spelen tegen teams van andere verenigingen.

Trainen Senioren

Vanaf 5 juni a.s. mogen alle senioren teams weer volledig trainen zonder beperkingen. Ook het spelen van wedstrijden tegen teams van de eigen vereniging is dan weer  mogelijk.