• Roosendaal wint op het vernieuwde Varkenoord bij Feyenoord!

9 april een wedstrijd uit tegen SC Feyenoord JO15-1. Wedstrijd startte pas om 17.00 uur.
    Feyenoord begint aan de wedstrijd (wind mee) met het meeste balbezit en krijgt kleine kansjes. In de tweede minuut een lange dieptepass van Feyenoord over de Roosendaal-verdediging heen, maar de aanvaller kan de bal, door de harde wind gedragen, niet inhalen. Roosendaal komt als gevolg van de harde wind tegen moeilijk aan opbouwen toe. In de 3e minuut een uittrap die terug waait en een Feyenoord-aanvaller probeert op goal te schieten maar zijn poging gaat over. In de 5e minuut dan een aanval over rechts van Roosendaal. Kyan kan net niet op Siraç passen, zodat deze gevaarlijk kan worden. In de 10e minuut krijgt Roosendaal een vrije trap in de middencirkel. Deze wordt hoog in het zestienmetergebied van Feyenoord gebracht. Siraç weet de bal onder controle te krijgen, weg te draaien en op goal te schieten. Redding door de keeper. Feyenoord bouwt op, maar Roosendaal wint haar duels op het middenveld. De aanval die Roosendaal probeert op te zetten wordt onderbroken door een overtreding. 12e minuut weer een vrije trap voor Roosendaal. Lars speelt de bal hoog bij de tweede paal, waar Siraç de bal weet binnen te schieten. 0-1 Roosendaal.

Feyenoord probeert met aanvallen de gelijkmaker te maken. In minuut 14 een gevaarlijke aanval, Kenzo zit er bij de poging om een voorzet te geven nog goed tussen. Hierna volgt een afstandsschot en deze kan in 2x worden gepakt door Sid. In de 22e minuut goed combinatiespel op het middenveld en een dieptepass op Kyan die richting goal kan. Zijn schot kan worden gered door de keeper, maar levert nog wel een corner op. De corner valt voor de voeten van Siraç, die probeert weg te draaien bij zijn tegenstander, maar daar staan er meer en hij komt er niet doorheen. In de 29e minuut een aanval van Feyenoord. Wederom met een schot op goal. Sid brengt redding. In de 32e minuut een aanval van Feyenoord over de rechterkant, de spits krijgt daarna de bal aangespeeld, scoort, maar vanuit buitenspelpositie. Doelpunt telt niet dus. In de 34e minuut een aanval van Roosendaal over links. Rayane krijgt de bal op de rand van de zestien voor zijn voeten en zijn schot gaat hoog richting goal. De Feyenoord-keeper weet met een uiterste inspanning de bal over de lat te tikken. Corner is ongevaarlijk. Daarna rust.

Na rust heeft Feyenoord wat posities gewijzigd en zet direct veel druk op Roosendaal waardoor de Roosendaal-verdedigers direct aan de bak moeten. Ook bij Roosendaal lopen er inmiddels een aantal jongens warm. Het waait inmiddels veel minder hard. In de 4e minuut een aanval over links van Feyenoord. Sid komt goed uit en verkleind zijn goal. Schot gaat in het zijnet. Ook in de 6e minuut weer een aanval over links van Feyenoord, het schot wordt weer gered door Sid. In de 12e minuut een corner voor Feyenoord, bal valt gevaarlijk in de vijfmeter maar Jesse kan wegwerken. In de 13e minuut een aanval van Roosendaal over links. Rayane wint het duel van zijn tegenstander en speelt Siraç aan. De keeper weet het schot van Siraç hierna te redden, maar geeft wel een corner weg. Corner is ongevaarlijk en kan makkelijk worden uitverdedigd door Feyenoord. In de 18e minuut een aanval van Roosendaal over de rechterkant. Stijn weet zijn tegenstander te passeren, zijn voorzet gaat hard en laag voor de goal langs. In de 22e minuut weer een Roosendaal-aanval over rechts. De bal komt in de zestien uiteindelijk bij Rayane, die schiet op goal, de keeper redt en ook de rebound in de kluts erna gaat er niet in. Stijn krijgt in de 28e minuut de bal diep aangespeeld en weet met een voorzet Siraç voor de goal te bereiken. Die weet de bal achter de Feyenoord-keeper te krijgen, doelpunt. 0-2 Roosendaal.

Feyenoord wisselt hierna direct en gaat alles of niets spelen achterin om toch nog resultaat te halen. Roosendaal zakt goed in waardoor er weinig ruimte ontstaat voor de Feyenoord-spelers. Er wordt scherp verdedigd en ook paar keer goed gestapt, waardoor aanvallers buitenspel kwamen te staan. In de 30e minuut ontsnapt een Feyenoord aanvaller en kan alleen op keeper Sid afgaan. Die probeert met een schot Sid te passeren maar die weet op katachtige wijze de bal nog te raken. Via de onderkant van de lat gaat de bal eruit, geen doelpunt. Feyenoord zet in de 33e min een aanval op over rechts. De voorzet kan bij de tweede paal worden ingekopt maar ook simpel worden gepakt door Sid. Roosendaal probeert in de 36e minuut nog een aanval op te zetten, maar de bal wordt halverwege op de helft van Feyenoord afgepakt. Direct een counter van Feyenoord die veel mensen voorin hebben. Jelle zit er goed tussen, wint zijn duel met de tegenstander en weet de aanval zo te onderbreken. Feyenoord probeert hierna, ver in blessuretijd, het nog met een afstandsschot, maar die gaat naast. Wedstrijd afgelopen, 0-2 overwinning Roosendaal!