• Schalke auf Tournee 4-6 mei

• RKVV Roosendaal wordt op 4 en 6 mei 2018 omgetoverd tot een echte FC Schalke 04-trainingslocatie. Jullie krijgen de kans om samen met andere voetballers uit de regio te trainen volgens de visie van de Duitse topclub FC Schalke 04. Onder de begeleiding van gecertificeerde trainers kunnen jullie de meest fantastische voetbaldagen beleven en jullie voetbaltalent ontwikkelen. Als RKVV-lid kan je 10 euro korting krijgen bij inschrijving voor de Schalke 04 clinics. Dit is de kortingscode: CLUBKORTING10.
    Er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar en hierbij geldt helaas dat vol ook echt vol is. Meld je dus snel aan en verzeker je van je plekje bij deze gave voetbaldagen.
    Bij aanmelding krijg je een origineel voetbalshirt van FC Schalke 04.

De tweede dag bestaat uit een bezoek aan de Veltins Arena in Gelsenkirchen, het stadion waar FC Schalke 04 haar thuiswedstrijden speelt. De reis zal per touringcar worden afgelegd en er is begeleiding aanwezig. Ook kun je je ouders, verzorgers, broertje, zusje, opa en oma meenemen met deze busreis. Dit kun je aangeven op het aanmeldformulier.
    Wil jij deelnemen aan deze gave voetbalervaring? Zorg dan dat je er op 4 en 6 mei 2018 bij bent en meld je vandaag nog aan via www.schalkeauftournee.nl/aanmelden.

Contact persoon bij RKVV Roosendaal is Niels van Osta, trainer JO13-2 en hij kan iedereen desgewenst van verdere informatie voorzien:
    nielsvanosta@hotmail.com