• Scheidsrechterscorps

• Roosendaal heeft in de vereniging eigen scheidsrechters voor zowel senioren, dames als bij de jeugd. Deze worden opgeleid door Jan van Wijk. Ieder jaar zijn er scheidrechtersavonden om de mannen en vrouwen bij te praten over de steeds nieuwe regels. Op de zaterdag en zondag worden de nieuwe scheidsrechters door Johan begeleid. Ook worden er scheidrechters opgeleid bij de KNVB zelf voor Roosendaal.

Bij de senioren, dames en bij de jeugd (A- en B elftallen) zijn onze vaste scheidsrechters;

Hans van Deventer
    Wim Hartmans
    Jan van Wijk
    Walter Nieuwburg
    Johan de Keizer
    Edwin van den Bemt
    Peter Schellingerhout
    Kevin de Keiizer
    Ziver Altuntas
    Dennis de Waal
    Wesley Musters
    Roel v.d Heijden
    Leo Dam
    Eric Methorst
    Luca Broeren
    Jordi van Raalte
    Daan Mossel

Wij leiden jongens en meisjes vanaf 13 jaar op door het fluiten van wedstrijden bij de E- en F elftallen en de Meisjes D.
    Ook leiders die vragen hebben over bepaalde spelregels kunnen altijd om raad vragen.

Tevens zijn wij nog steeds op zoek naar jongens en meisjes die zin hebben om op zaterdag ochtend de wedstrijden van onze E-en F elftallen te fluiten.

Voor vragen en aanmelding als scheidsrechter kun je contact opnemen met scheidsrechtercoördinator: Jan van Wijk

Email:scheidsrechter@rkvvroosendaal.nl