• Selectienieuws RKVV Roosendaal 1

Zoals bekend zijn de voetbalcompetities in Nederland stop gezet en zal ook Roosendaal 1 volgend seizoen in dezelfde competitie als dit seizoen gaan starten. Uiteraard een compleet begrijpelijke beslissing, in deze moeilijke tijd waar belangrijkere zaken spelen dan het voetbalspel.

Maar ondanks deze moeilijke periode, weinig contact op en rond de velden en geen zicht op promotie, is onze nieuwe hoofdtrainer achter de schermen wel druk bezig om de selectie voor het aankomende seizoen rond te maken. We zullen onze leden regelmatig op de hoogte houden van de ontwikkelingen aangezien we elkaar niet op en rondom de velden zullen treffen.

Voor aankomend seizoen is de staf voor Roosendaal 1 in ieder geval al rond. Alle stafleden hebben hun samenwerking met de nieuwe trainer Mark Klippel toegezegd. Daardoor is er weer een mooie mix van ervaring, kwaliteit, organisatietalent en mentaliteit als begeleiding van de 1e selectie aanwezig.

Daarnaast zijn de gesprekken met alle spelers gepland (of momenteel gaande) en kunnen we via deze weg doorgeven dat veel spelers de trainer hebben toegezegd ook volgend seizoen op sportpark Hulsdonk te zullen spelen.

Afgelopen week was al bekend dat Koen Plank, Sam Goossens, Jaimy Bakkenes, Killian Schaap, Wesley Kotta, Roy de Weert en Levy Schotel hun woord aan de trainer hadden gegeven. Na gisteren zijn daar Tom van de Borst, Wesley van Zundert, Lars Machielse, Kevin Jurgens, Thom van Unen en Jules Gort ook bijgekomen waardoor de selectie al zeer sterke vormen gaat aannemen.

Deze week worden alle gesprekken met de huidige spelers afgerond en verwachten we meer nieuws te kunnen brengen. Daarna zullen de gesprekken met het 2e elftal en de aankomende spelers van JO19 gaan plaatsvinden.

We zullen jullie regelmatig op de hoogte brengen van de ontwikkelingen.