• Selectienieuws RKVV Roosendaal

Zoals aangegeven zullen we regelmatig een update geven over de samenstelling van de selectie van RKVV Roosendaal voor het aankomende seizoen.

De laatste gesprekken met de huidige spelersgroep zijn inmiddels geweest en uit die gesprekken hebben ook de volgende spelers toegezegd aankomend seizoen voor onze selectie te spelen:
    Dylan Mathijssen, Thijs de Wit, Jorik van der Heijden en Daan Mulder. Daarnaast hebben ook de keepers Koen van Aert en Peder Vriens uitgesproken het liefst binnen de selectie actief te blijven.

We zijn zeer content dat het grotendeel van onze selectie dus ook volgend seizoen op sportpark Hulsdonk zal spelen. Op deze manier bestaat de groep bijna geheel uit spelers die in de eigen jeugdopleiding hebben gespeeld, hetgeen ook een belangrijke doelstelling is van de Technische Commissie. Dit neemt niet weg, dat we als vereniging natuurlijk ambitieus zijn en ook spelers willen verwelkomen van buiten de vereniging die onze selectie kunnen versterken. Het mag duidelijk zijn dat deze spelers binnen de club moeten passen en geen verdringingseffect mogen hebben op onze jeugdspelers.

De technische staf zal nu i.s.m. de Technische Commissie de focus gaan leggen op de invulling van het 2e elftal en de aansluiting van de doorkomende jeugdspelers naar het 1e elftal en het 2e elftal. We verwachten daar volgende week meer informatie over en zullen dat dan via dit kanaal weer publiceren.