•  Overlegruimtes

We onderscheiden een viertal overlegruimtes bij de vereniging.
    Bestuurskamer                                maximaal ca. 12 personen
    Portacabin groot                             maximaal ca. 25 personen
    Portacabin klein/ “keukentje”     maximaal ca. 4 personen
    TC ruimte onder tribune               maximaal ca. 6 personen

De TC ruimte onder de tribune is in basis gereserveerd voor besprekingen van Rsd 1 en TC met maximaal 6 personent.
    De overige ruimtes zijn voor iedereen (mits lid van RKVV Roosendaal) beschikbaar.
    Op wedstrijddagen is het niet mogelijk om de bestuurskamer te reserveren.

Om iedereen in de gelegenheid te stellen een ruimte te gebruiken is het noodzakelijk om deze vooraf te reserveren via de link bovenaan deze pagina.

• Indien je voor de eerste maal een ruimte wil reserveren zal er gevraagd worden om een ‘account’ aan te maken. Hierna kan je inloggen voor het maken van een reservering
    • Bij het aanvragen van een reservering dienen een aantal gegevens te worden ingevuld:
        •  datum
        • begintijd en eindtijd van het overleg
        •  naam
        • (mobiel) telefoonnummer
        • naam van het team (of afdeling)
        • onderwerp/reden van de reservering

N.B.: Voor wedstrijdbesprekingen/ reserveringen op wedstrijddagen geldt een reservering van standaard maximaal 30 minuten. Wanneer dit onvoldoende is kun je incidenteel een langere periode reserveren. Je moet dit dan wel nader toelichten bij de reservering. De TC zal deze reservering beoordelen en kan de reservering eventueel weigeren. Bij weigering zal de TC uitleg geven aan de betrokkenen.

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

CAMERA

De vereniging beschikt sinds enige tijd over een camera met automatische tracking die kan worden ingezet bij wedstrijden en/of trainingen. De camera is breed inzetbaar voor alle teams.
    Primair denken we hierbij aan de mogelijkheid van het beter kunnen analyseren van wedstrijden tbv verdere ontwikkeling van spelers en teams. Het is in de nabije toekomst echter ook mogelijk om de camera in te zetten bij de (live) registratie van wedstrijden via social media kanalen zoals you-tube.

Reserveren van deze camera kan via de link bovenaan deze pagina

• Indien je voor de eerste maal gebruik maakt van de reserveringstool zal er gevraagd worden om een ‘account’ aan te maken. Hierna kan je inloggen voor het maken van een reservering
        •  datum
        • begintijd en eindtijd
        • naam
        • (mobiel) telefoonnummer
        • naam van het team (of afdeling)
        • onderwerp/reden van de reservering
    N.B.:
    De camera mag alleen worden gereserveerd voor thuiswedstrijden !
    De camera mag niet worden gebruikt bij regen en/of harde wind !

Let op:
    Bij de camera zitten twee batterijen en twee setjes geheugenkaarten. Voor het registreren van een wedstrijd dient 1 batterij en 1 setje geheugenkaarten te worden gebruikt. Na de wedstrijd moet de batterij direct op de lader (in de portacabin) worden gelegd zodat de batterij weer vol is voor de volgende gebruiker.
    De beelden van de wedstrijd dienen dezelfde dag nog te worden overgezet naar een eigen geheugendrager (USB, cloud e.d.) en te worden verwijderd van de geheugenkaart.
    Op deze manier kunnen we allemaal gebruik maken van de camera en is deze op 1 dag meerdere malen inzetbaar.