• Sponsor worden

• RKVV Roosendaal heeft sponsors veel te bieden
    Als RKVV Roosendaal, één van de grootste amateurvoetbalvereniging in de regio, kunnen wij u als sponsor van onze vereniging veel bieden, waaronder een groot sportief publiek en naamsbekendheid. Naast het feit dat ons eerste team in de 2e klasse en onze jeugdteams divisievoetbal spelen zijn wij vooral een brede, gezellige recreatieve vereniging . Het is het voor RKVV Roosendaal belangrijk om een balans te creëren tussen het recreatie- en selectievoetbal.?Wist u dat er gemiddeld 2.500 bezoekers per week naar ons sportpark Hulsdonk komen, die er in totaal zo'n 6.500 uur vertoeven per week? Wist u dat wij daarnaast beschikken over een actieve website, waar wij ruim 5000 unieke bezoekers per maand verwelkomen?

Informeer nu naar de mogelijkheden!
    RKVV Roosendaal beschikt over een sponsorcommissie, waarbij enthousiasme en maatwerk voor de sponsoren de belangrijkste drijfveren zijn. Er is voor elke sponsor en iedere beurs een sponsorpakket beschikbaar. Bent u hierin geïnteresseerd of in de andere mogelijkheden en wilt u uw regionale doelgroep effectief en snel bereiken, neem dan contact met ons op via sponsoring@rkvvroosendaal.nl.

Voelt u zich betrokken bij de voetbalclub en bent u bereid te investeren in sponsoring, dan komen wij graag met u in contact. Wilt u weten wat de mogelijkheden zijn voor uw bedrijf, stuur dan een email naar de sponsorcommisie. Wij nemen dan binnen 5 dagen contact met u op.

Kledingsponsor worden van RKVV Roosendaal
    RKVV Roosendaal verwelkomt ieder bedrijf dat een elftal of de club wil sponsoren. Wij streven altijd naar een win-win sponsoring. Wel is er een aantal spelregels om ervoor te zorgen dat de sponsoring goed verloopt.

Voor alle teams van RKVV Roosendaal geldt dat als iemand een bedrijf kent dat interesse heeft in het sponsoren van een team, hij of zij dit meldt bij de een van de commissies(zie onder). Het betreffende commissielid zal, in samenspraak met de aandrager en de potentiële kledingsponsor, de wensen inventariseren.
    - Alle kleding die een team gesponsord krijgt, wordt aangeschaft door de vereniging.
    - Alle inkoop loopt alleen Dennis Oomen.
    - Alle bestelde kleding, tassen e.d. blijven eigendom van RKVV Roosendaal.
    - Alle wedstrijdshirts en tenues, tassen ed. zijn inclusief drukwerkkosten (bedrijfslogo sponsor, Roosendaal logo en rugnummer, er mogen geen namen of initialen gebruikt worden).

Het is niet toegestaan het Roosendaal logo te gebruiken zonder goedkeuring van het bestuur. Dit betekent dat voor elke vorm van gebruik en verspreiding van het logo, toestemming nodig is van het bestuur.

Bij gebruik zonder toestemming van het bestuur of foutieve toepassing van het logo kunnen juridische stappen worden ondernomen.

Interesse of vragen?
    Neem contact op met: Dennis Oomen: materialen@rkvvroosendaal.nl