• Sponsor bij RKVV Roosendaal

• RKVV Roosendaal is een voetbalclub met ca. 1.400 leden, vele vrijwilligers en nog meer supporters. Regionaal behoort RKVV Roosendaal tot de grotere sportverenigingen. Gemiddeld komen er meer dan 4.000 bezoekers per week naar ons sportpark. Daarnaast hebben we ruim 5.000 bezoekers elke maand op onze website!

Prachtige exposure in een sportieve setting met een breed publiek. Dat is voor elk bedrijf interessant!

Wij denken graag met u mee over de diverse sponsormogelijkheden. Wij organiseren ieder seizoen een of meerdere sponsoravonden. Naast het onderhouden en uitbreiden van uw netwerk geniet u tevens van een hapje en een drankje in een leuke sportieve ambiance!

Het is niet toegestaan het Roosendaal logo te gebruiken zonder goedkeuring van het bestuur.

Dit betekent dat voor elke vorm van gebruik en verspreiding van het logo, toestemming nodig is van het bestuur.
    Bij gebruik zonder toestemming van het bestuur of foutieve toepassing van het logo kunnen juridische stappen worden ondernomen.

• Kleding sponsorpakketten

RKVV Roosendaal verwelkomt ieder bedrijf dat een elftal of de club wil sponsoren. Wij streven altijd naar een win-win sponsoring. Wel is er een aantal spelregels om ervoor te zorgen dat de sponsoring goed verloopt.

Voor alle teams van RKVV Roosendaal geldt dat als iemand een bedrijf kent dat interesse heeft in het sponsoren van een team, hij of zij dit meldt bij RKVV Roosendaal. Dan kan in samenspraak met de aandrager en de potentiële kledingsponsor, de wensen worden geinventariseerd.
    -  Alle kleding die een team gesponsord krijgt, wordt aangeschaft door de vereniging.
    -  Alle inkoop loopt alleen via Dennis Oomen.
    -  Alle bestelde kleding, tassen e.d. blijven eigendom van RKVV Roosendaal.
    -  Alle wedstrijdshirts en tenues, tassen ed. zijn inclusief drukwerkkosten (bedrijfslogo sponsor, Roosendaal logo en rugnummer, er mogen geen namen of initialen gebruikt worden).

De sponsor ontvangt van RKVV Roosendaal een factuur. Hiermee bereiken we dat er uniformiteit komt in de kleding, wordt er scherp ingekocht en komen wij onze afspraken na met onze kledingleverancier.