• Algemene informatie

• Supportersvereniging

De trouwe supporters van RKVV Roosendaal hebben zich verenigd in een zeer actieve supportersvereniging. Leden van de supportersvereniging hebben bijvoorbeeld gratis entree tot de mosselavond, de kerstbingo en andere georganiseerde avonden. Vraag gerust aan onze actieve leden wat de supportersvereniging allemaal organiseert.

Lid worden van de supportersvereniging?

Natuurlijk zijn er altijd nieuwe leden welkom. Die kunnen zich melden via supportersclub@rkvvroosendaal.nl. De contributie bedraagt slechts € 12,00 per seizoen.

De inkomsten van de supportersclub worden gegenereerd uit contributies en o.a. het houden van verlotingen en spel- middag en avonden. Bij iedere thuiswedstrijd van het eerste elftal worden bijvoorbeeld lootjes verkocht, die kans geven op een drietal prijzen:
    Behalve de Mosselavond en de Kerstbingo draagt de supportersclub o.a. bij aan:

• Sinterklaas jeugd
    • Nieuwjaarsreceptie
    • Einde-competitie-bijdrage seniorenteams
    • Mosselavond voor leden en vrijwilligers
    • Fruitmandjes zieken e.d.
    • met behulp van vrijwilligers en sponsoren (Praxis, DPS, Maatwerk in Meubelen, Club van 100) een speelterrein aangelegd.

Zoals u ziet worden de uitgaven over de hele vereniging zo verspreid dat alle leden, jong en oud, zich thuisvoelen bij de supportersvereniging van de RKVV Roosendaal. Het aantal leden groeit gestaag en bedraagt nu ruim 150 leden.