• Historie

• Historie van de supportersvereniging
    De eerste aanzet tot het oprichten van de supportersclub dateert uit het jaar 1948. Het idee werd geboren bij de oprichters de heren A. Rampaart en P. Scheepers, na de wedstrijd Dongen-Roosendaal (d.d. 17-10-'48).

De eerste bijeenkomst én oprichtingsdatum was op 23 oktober 1948 in lokaal Boonen aan de Kade.

In 1998 is haar 50-jarig bestaan groots gevierd en zijn de mensen van het eerste uur extra in de bloemetjes gezet.

Ereleden
    In de loop der jaren hebben heel wat personen zich ingezet desupportersclub te maken tot wat het nu is. Veel dank gaat uit naar een aantal ereleden die dan ook met ere mogen worden genoemd: Frans van Bergen - Jef Boonen - Rinus van Buijten - Dré van Ekeren - MevrouwLiebau/van Ekeren - Mevrouw Peeters/ Warmoeskerken - Jan de Laat -Toine Baayens -Jan Haast - Floran Heirbaut- en Kees van de Wegen.