• Uitschrijven-afmelden-overschrijven

• Uitschrijven bij RKVV Roosendaal
    Het beëindigen van het lidmaatschap kan uitsluitend schriftelijk gebeuren bij de ledenadministratie. Afmelden niet via leiders of trainers. Uitschrijven-afmelden moet VOOR 15 juni bij de ledenadministratie binnen zijn. Indien deze NA 15 juni is ontvangen, dan worden er administratieve kosten in rekening gebracht van € 12.50.

Afmeldingen tot 31 augustus worden pro rata verwerkt vanaf 1 juli 2020 + € 12,50.

Afmeldingen na 31 augustus komen niet in aanmerking voor restitutie.

Uitschrijven van spelers ivm overstap naar een andere club
    Ook bij het overstappen naar een andere voetbalvereniging dient men zich bij de ledenadministratie uit te schrijven. Bij de nieuwe vereniging schrijft men zich in en de nieuwe vereniging vraagt de overschrijving aan via Sportlink.

Aan de overschrijvingen wordt alleen medewerking verleend, wanneer aan alle financiële verplichtingen jegens RKVV Roosendaal is voldaan.

LEDENADMINISTRATIE :
    Nancy van den Bemt