• Oefenwedstrijden

In de eerste oefenwedstrijd na de winterstop gaf Roosendaal goed partij tegen de eersteklasser uit Bergen op Zoom. De eerste helft waren de rood-witten de betere. Ook met het inzetten van vier jeugdspelers Sam Bielok, Reza de Man, Stijn v. Empel en doelman Gabriel Storelli bleef Roosendaal de hele wedstrijd goed partij geven. Einstand 3-2. Doelpunten van Thijs de Wit en Sven v.Est.

Ook voor de tweede wedstrijd moest Roosendaal naar Bergenop Zoom, naar MOC’17, waar zij ook een kleine nederlaag leden. Er werd met vlagen goed gevoetbald maar te weinig doelpunten opleverde. Verschillende keren stond bij acties van Bradley Matthijssen het houtwerk in de weg. Pluspunt was dat ook nu weer enkele jeugdspelers, Sam Bielok, Stijn v. Empel en Gabriel Storelli aangevuld met spitsspeler Tim v. Tilburg, weer speelminuten werden gegund.

Reza de Man en Sam Bielok zijn, mede door blessureleed van enkele vaste krachten, doorgeschoven naar de selectie. Eindstand 2-1. Doelpunt van Jur Uitdewilligen.

De derde en tevens laatste oefenwedstrijd ging thuis tegen Strijen. De Roosendalers misten door blessures Youri van Deventer, Reza de Man, Roy de Weert en de gebroeders Matthijssen terwijl door vakantie ook Kilian Schaap gemist moest worden, mede daardoor kreeg Jelle Koevoet na rust de gelegenheid zijn eetste speelminuten te maken in het eerste.

De wedstrijd stond nou niet bepaald op een hoog niveau maar werd wel met 4-0 gewonnen door doelpunten van Sven v. Est, Thijs de Wit en van Tim v. Tilburg die tweemaal het net wist te vinden.