• Voetbal.nl app

• De nieuwe Voetbal.nl app is nu beschikbaar. Download hem nu en stel je account in met het emailadres waarmee je bij RKVV Roosendaal bent ingeschreven in de ledenadministratie. Op deze wijze krijg je relevante informatie over je eigen team(s) etc.. Ook binnen je team kun je zaken als aanwezigheid en autoindeling met elkaar delen. Super handig om op de hoogte te blijven van alles wat er binnen je team en RKVV Roosendaal afspeelt.

• Als je de voetbal.nl app gaat installeren zal er gevraagd worden om je te registreren of in te loggen. De volgende situaties kunnen zich voordoen.

1. Je hebt al een account van Voetbal.nl. Je kunt inloggen met je bestaande account. Bij het inloggen wordt er wel gevraagd om het emailadres opnieuw te koppelen. Zorg dus dat je het emailadres gebruikt waarmee je bij RKVV Roosendaal in de ledenadministratie bekend bent.

Hoe weet ik met welk emailadres ik bekend ben bij RKVV Roosendaal? Het adres waarop je doorgaans de mailtjes van RKVV Roosendaal ontvangt is het adres waarmee je bij RKVV Roosendaal bekend bent. Mail sturen naar de ledenadministratie van RKVV Roosendaal.

2. Je hebt nog geen account. Via registreren kun je een nieuw account aanmaken. Zorg er wederom voor dat je een emailadres gebruikt waarmee je bij RKVV Roosendaal bekend bent.

3. Je hebt een bestaand account bij Voetbal.nl waarvan je de inloggegevens niet meer weet en daarmee het aanmaken van een nieuw account belemmert. Neem even contact op met de ledenadministratie.

4. Je hebt al een account aangemaakt via de wedstrijdzaken app. Je kunt dit account gewoon gebruiken om in te loggen in de Voetbal.nl app. De koppeling is reeds gelegd.

Heb je meerdere kinderen bij RKVV Roosendaal en is je emailadres gekoppeld aan meerdere leden van RKVV Roosendaal? Geen probleem! Bij het inloggen in de app wordt er gevraagd voor welk kind je wilt inloggen. Op deze manier krijg je alle relevante teaminformatie voor dit kind te zien. Switchen naar een ander kind kan door in het menu te kiezen voor "wisselen van persoon".