• Ondanks de 2-3 geleden nederlaag tegen Cluzona én dankzij de overige uitslagen van het afgelopen weekend maakt Roosendaal nog kans op het behalen van de 3e periodetitel. Dit weer afhankelijk van de eigen prestatie tegen de zeer terechte kampioen RBC en de resultaten van bijna alle wedstrijden die in het komende weekend gespeeld gaan worden.
    Vanaf deze plaats ook de hartelijkste felicitaties voor RBC en alvast veel succes in de komende jaren gewenst.

Mark Klippel, volgend seizoen trainer van RBC, kan weer beschikken over Kevin Jurgens, Sven v. Est en Jorik v.d. Heijden en zal met al zijn spelers alle zeilen bij moeten zetten om in het Atik stadion een goed resultaat neer te zetten.
    We hopen op weer zo’n leuke aantrekkelijke wedstrijd als eerder op Hulsdonk met aan beide zijden sportief meelevende fans.

SUCCES.

Stand 3e periode:
    1. RBC
    2. Roosendaal 6-12 +3
    3. VFC 6-12 +2
    4. SC Gastel 6-11 +2
    5. Beek Vooruit 6-9 +3

21 mei:
    • RBC-Roosendaal
    • VFC-Cluzona
    • Antibarbari-SC Gastel
    • Beek Vooruit-Coal

Ranglijst:
    1. RBC kampioen
    2. Antibarbari 2e per.
    3. VFC 21-39
    4. Cluzona 21-38

VFC en Cluzona kunnen als 3e in de stand en nog niets gewonnen de 1e per. van RBC overnemen.

HaDee.