• Roosendaal moet komend weekend tegen Virtus waar eerder in Zevenbergen een 0-2 zege werd behaald. Afgelopen zondag kwam een teleurstellende 1-1 tegen sc Gastel op het scorebord. Zij stegen hiermee wel naar een mooie 5e plaats op de ranglijst. Het goede nieuws is dat een aantal geblesseerden weer hun minuten hebben kunnen maken en bezit trainer Mark Klippel weer over een bijna volledig selectie.

We kunnen een ander Virtus verwachten dan in de heenwedstrijd toen zij nog wekenlang in de onderste regionen bivakkeerden en een gedoodverfde degradant waren. Na de winterstop behaalde zij betere resultaten en vooral de laatste 3-3 tegen VFC dwingt respect af.

Voor Roosendaal lonkt misschien in de komende weken een top 4 klassering maar dan zal eerst met beter voetbal gewonnen worden tegen een zich sterk herstellend Virtus dat hoopt na deze wedstrijd meer afstand te kunnen nemen van de gevarenzone.
    SUCCES en prettige wedstrijd.
    HaDee