• Roosendaal wacht a.s. zondag een moeilijke uitwedstrijd en zal alle zeilen bij moeten zetten een goed resultaat uit Oud-Gastel mee te nemen. De thuiswedstrijd eindigde, na een snel verkregen 3-0 voorsprong, in een teleurstellende maar achteraf terechte 3-3. Sc Gastel behaalde vorig seizoen ten koste van Virtus het kampioenschap. Oud Roosendaaltrainer Kees de Rooij loodste de Rood-Zwarten naar de hun zo gewenste 2e klasse en spelen daar tot nu toe met wisselend succes. Zij hopen na een goed resultaat tegen Roosendaal én na de daarop volgende wedstrijden tegen COAL en Rood Wit de gevaren zone te kunnen verlaten.

Roosendaal hoopt de kloof tussen het linker- en rechterrijtje te behouden c.q. te vergroten en zal met deze opdracht het veld opgaan. Gelukkig is er goed nieuws over de blessuregolf en heeft Mark Klippel weer de beschikking over Dylan Matthijssen en Youri van Deventer terwijl Jur Uitdewilligen de met 2-1 gewonnen oefenwedstrijd tegen Zundert aan zich voorbij moest laten gaan.

De wedstrijden tussen beide ploegen staan altijd bol van spanning en is de uitslag altijd moeilijk voorspelbaar, reden temeer voor de Roosendaalsupporters a.s. zondag getuige te zijn van deze streekderby en hopen op weer zo’n boeiende en sportieve wedstrijd als eerder thuis op Hulsdonk. SUCCES.
    HaDee