• Zondag a.s. gaat Roosendaal het opnemen in Vlaardingen tegen het ruim 100 jaar bestaande VFC. De Rood-Witten gaan proberen revanche te nemen voor de eerder geleden 0-3 thuisnederlaag én zullen revanche op zichzelf moeten nemen voor de smadelijk geleden 0-2 nederlaag tegen Virtus afgelopen zondag. VFC lijkt ook in een klein dipje te zitten gezien hun laatste 3-3 tegen Virtus en 2-4 verlies tegen Victoria’03.

Deze laatste nederlaag geeft wel een vertekend beeld want zij waren tegen Victoria’03 steeds de bovenliggende partij maar door zelf veel te weinig te scoren en “geklungel” achterin verloren de “Kwekkers”, zoals zij door intimi worden genoemd.
    Net als Roosendaal is er voor VFC alles aan gelegen hun laatste wedstrijd snel te doen vergeten en dus voor de volle buit te gaan.

Voor de scribent van deze voorbeschouwing gelden extra sentimenten omdat hij in zijn jonge jaren met Excelsior’20 regelmatig de strijd aanbond met de gastheren van vandaag, zeker ook nu er weer na jaren weer een v. Deventer op het Roosendaal wedstrijdformulier voorkomt.
    We rekenen op weer zo’n sportieve ontmoeting als eerder op Hulsdonk en hopen natuurlijk nu de drie punten in de bus naar Roosendaal te nemen. Supporters: Aanvang 14.00 uur, de bus vertrekt 11.30 uur van het sportpark. SUCCES.

HaDee