• Mededelingen van de woensdagmiddagcoördinator:

Door de nog steeds groeiende jeugdafdeling zijn wij voor volgend seizoen naarstig weer op zoek naar enkele woensdagmiddagtrainers. Belangstellenden kunnen zich aanmelden via:

woe-midcoordinator@rkvvroosendaal.nl -  Marice Haast 06- 30186247

Dringend Verzoek!
    Van vaak dezelfde teams komen er spelers te laat of zonder afzegging niet op de training.
    Daar wordt per direct strenger op gecontroleerd en zo nodig maatregelen tegen genomen.
    Zorg dat de speler uiterlijk 5 minuten vóór de training in juiste trainings out-fit op het speelveld of indien afgesproken in de aangewezen kleedkamer aanwezig is.

Kijk regelmatig op de site voor nieuws over de trainingen.
    De uiterste tijd van vermelding over het wel of niet doorgaan is van 12:00 - 12:30 uur.

Afzeggen voor de training: bij de trainer (zie schema hieronder) of naar het veld bellen (540882).
    Niet bij de woensdagmiddagcoördinator!!

Regels training:

De spelertjes trainen, zonder tegenbericht, altijd op dezelfde tijd, veld en bij dezelfde trainer en kleden zich om in hetzelfde kleedlokaal.
    Zorg voor de juiste trainings-outfit. Bij koud weer in trainingspak en bij regen een regenjack.

Afgelasting: In principe worden de trainingen om veld technische problemen zelden afgelast omdat er dan op kunstgrasvelden gecombineerd getraind wordt.

Bij afgelasting door te slechte weersomstandingheden wordt dit tussen 12.00 uur en 12.30 uur op de site gezet.
    Het is mogelijk dat de omstandigheden kort voor de aanvang van de training zodanig veranderen dat de training toch nog afgelast moet worden.
    Helaas kunnen we dan een vergeefse rit naar het sportpark niet voorkomen.

Maak zo veel mogelijk gebruik van de trainingen en kan je een keertje niet meld je dan af bij de trainer.
    Bel zo min mogelijk voor vragen over afgelasting of afmelden voor de training het veld (540882).
    Ga regelmatig naar onze site voor mededelingen.

Tijdens de trainingen is de woensdagmiddagcoördinator (bijna) altijd aanwezig voor het beantwoorden voor e.v. vragen.
    Kleed je bij koud winterweer tijdens de training goed warm aan: Trainingsjack en lange trainingsbroek.
    Maak zo veel mogelijk gebruik van de trainingen en kan je een keertje niet meld je dan af bij je trainer of bel het veld: 540882

Huishoudelijk:

Niet met voetbalschoenen in de kantine!
    Dringend verzoek aan de trainers en spelers om tijdens de trainingen gebruik te maken van de toiletten bij de kleedlokalen.
    Willen de ouders hier ook op toezien!

Te volgen richtlijnen voor aanname nieuwe pupillen:

Alle aanmeldingen gaan via een inschrijvingsformulier naar de de ledenadministratie gaat. Zodra dit formulier binnen is krijgt het apsirant-lid bericht van ontvangst én bericht zodra er plaats is. Omdat dit seizoen alle teams vol zitten komen zij op de wachtlijst. De volgorde van de wachtlijst bepaalt wie er eventueel. tussentijds geplaatst kan worden, deze plaatsing valt onder de verantwoordelijkheid van de technische commissie.

Zie tab lid worden!

Roosendaallogo (en nog meer Roosendaalproducten) zijn te bestellen via de site. Hoe te bestellen? Ga naar onze site.
    Op de homepagina klikt je rechts op het vakje met web shop. Volg de instructies.